«Το πιο δύσκολο κομμάτι στη δουλειά μου»: Η Gen Z αγχώνεται για τα δεκάδες αδιάβαστα email (vid)

Επιμέλεια: Newsroom
«Το πιο δύσκολο κομμάτι στη δουλειά μου»: Η Gen Z αγχώνεται για τα δεκάδες αδιάβαστα email (vid)
Το γύρο του διαδικτύου έχει κάνει το βίντεο μιας νεαρής κοπέλας που παραπονιέται για τα δεκάδες αδιάβαστα email στο εργασιακό της περιβάλλον.

Στην ψηφιακή εποχή, όπου η επικοινωνία είναι άμεση και τα όρια μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής θολώνουν, μια πτυχή της σύγχρονης τεχνολογίας έχει αναδειχθεί σε πηγή άγχους για μια συγκεκριμένη δημογραφική ομάδα: Ενώ οι παλαιότερες γενιές μπορεί να αναπολούν τον ενθουσιασμό της λήψης μιας ειδοποίησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για τη Gen Z, τα εισερχόμενα συχνά θεωρούνται ένα τρομακτικό πεδίο μάχης γεμάτο με αδιάβαστα μηνύματα και ανομολόγητες προσδοκίες.

Πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την Babbel ρίχνει φως στις συνήθειες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των εργαζομένων στις ΗΠΑ, αποκαλύπτοντας μια ανησυχητική τάση μεταξύ της νεότερης συνομοταξίας στο εργατικό δυναμικό. Σύμφωνα με την έρευνα σε 2.000 εργαζόμενους, τα άτομα ηλικίας 18 έως 24 ετών είναι πιο πιθανό να αφήσουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να συσσωρευτούν στα εισερχόμενά τους, με το εντυπωσιακό 36% να παραδέχεται ότι έχει πάνω από 1.000 αδιάβαστα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σε πλήρη αντίθεση με το 18% του μέσου όρου μεταξύ όλων των εργαζομένων γραφείου.

@lyndseyduane Need the weekend 🤩 #corporatelife #workemailanxiety #friday #wooo ♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod & Kevin The Monkey

Για πολλούς νέους επαγγελματίες, ο καθαρός όγκος των αναπάντητων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτελεί σημαντική πηγή άγχους και πίεσης. Η προσδοκία να κοσκινίζουν σχολαστικά τα μηνύματα, να απαντούν άμεσα και να διατηρούν την επαγγελματική ευπρέπεια βαραίνει τους ώμους τους. Επιπλέον, ο επίσημος τόνος της επικοινωνίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σε αντίθεση με τον περιστασιακό χαρακτήρα των γραπτών μηνυμάτων ή των μηνυμάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επιτείνει τα συναισθήματα δυσφορίας και ανησυχίας.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι επικοινωνιακές προτιμήσεις της Gen Z επηρεάζονται βαθιά από την επικράτηση των πλατφορμών άμεσων μηνυμάτων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Εφαρμογές όπως το Snapchat και το Instagram δίνουν προτεραιότητα στη συντομία, την ανεπισημότητα και την οπτική επικοινωνία, καλλιεργώντας μια κουλτούρα ταχείας ανταλλαγής και συντομευμένου διαλόγου. Αντίθετα, η δομημένη και τυπική φύση της αλληλογραφίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να φαίνεται ξένη και υπερβολικά περίπλοκη σε πολλούς νέους επαγγελματίες, επιτείνοντας την αίσθηση αμηχανίας και αβεβαιότητας.